بلاگی برای فایل فولدر

معرفی انواع فایل های علمی
مشخصات بلاگ
بلاگی برای فایل فولدر
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته راعی و پویانفر

دانلود کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته دکتر راعی

کتاب از طهران تا تهران

خانواده درمانی

مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته دکتر راعی pdf

آسیب شناسی روانی+pdf

کتاب مدیریت سرمایه‌ گذاری پیشرفته نوشته دکتر رضا راعی

پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته راعی

خلاصه کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته راعی

دانلود خلاصه کتاب مدیریت جامع برند

اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام اثر سید محمد مقیمی

آسیب شناسی روانی دکتر حسین آزاد

دانلود جزوه روانشناسی رشد

پاورپوینت روش تحقیق در مدیریت

روش تحقیق پیشرفته pdf

روش تحقیق پاورپوینت

جزوه درس روش تحقیق کارشناسی ارشد

کتاب روش تحقیق پیشرفته دکتر نوبخت

پاورپوینت روش تحقیق پیشرفته

پاورپوینت روش تحقیق دکتر دلاور

پاورپوینت روش تحقیق در علوم انسانی

پاورپوینت درس روش تحقیق

پاورپوینت معماری سبز و پایدار

پاورپوینت معماری سبز

پاورپوینت ساختمان سبز

معماری سبز pdf

دانلود رایگان پاورپوینت معماری سبز

پاورپوینت معماری یونان باستان

پاورپوینت معماری روم

پاورپوینت معماری جهان یونان

بایگانی


شرح مختصر:

پاورپوینت فصل پنجم نظریه های مدیریت دولتی رضا طهماسبی

دانش پژوهان گرامی ،در این پست پاورپوینت بسیار کامل و با کیفیت فصل پنجم کتاب نظریه های مدیریت دولتی رضا طهماسبی با عنوان نهضت بازآفرینی دولت در حجم ۲۱ اسلاید قابل ویرایش آماده دانلود شده است.در صورت تمایل می توایند این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمائید.

 

 

Image result for ‫پاورپوینت‬‎

چکیده محتوای فایل:

۲٫مسئله مشتری مداری:

هنری مینزبرگ با انتقاد به نگاه مشتری محوری در بخش دولتی عنوان میکند که مشتری در بخش خصوصی آزاد است و میتواند هر خدمت و کالایی را که دوست دارد انتخاب کند.ولی ما در خصوص نوع و چگونگی انتخاب خدمات دولتی با محدودیت های زیادی مواجه ایم.مامجبوریم علی رغم میل باطنی برخی از خدمات دولتی را بپذیریم.پس نمیتوان واژه مشتری را برای توصیف مردم در بخش دولتی به کاربرد،زیرا واژه مشتری به افرادی اشاره دارد که بتوانند خدمات دلخواه خود را انتخاب کنند.وی عقیده دارد که اگر دولت مانند بخش بازرگانی عمل میکرد از لحاظ منطقی مجبور به نادیده گرفتن بسیاری از اهداف و مقاصد مخصوص بخودش که برای تحققش ایجاد شده بود میشد.پس همه ما به عنوان یک شهروند؛انتظار داریم که دولت به شیوه ای عمل کند که تنها مصرف کردن خدمات را اشاعه ندهد.

فردریکسون تاکید میکند که شهروندان،مشتریان دولت نیستند بلکه آنان مالکان دولت اند و رهبران دولتی را جهت تحقق منافعشان انتخاب میکنند.وی عقیده دارد که مدل مشتری محور شهروندان را در نقش منفعلانه ای قرار میدهد و آنان را محدود به دوست داشتن یا نداشتن خدمات میکند،درحالی که شهروندان که همان مالکان اند نقش فعالانه ای دارند.زیرا آنان هستند که تصمیم میگیرند دستورکار دولت چه باشد.وی بیان میدارد که مشتری گرایی(نقش سیاسی شهروند)را به (نقش اقتصادی مصرف کننده)تبدیل میکند.

عناوین:

انتقادات وارده به نهضت بازآفرینی

۱٫مسئله عدالت و برابری

۲٫مسئله مشتری مداری

۳٫مساله تبعیت از بخش بازرگانی و مدل بازار

۴٫مسئله کوچک سازی

۵٫منفعت طلبی شخصی در مقابل منفعت طلبی عمومی

۶٫تناقض های درونی نهضت بازآفرینی

نگاهی دقیق تر به مفاهیم مشتری و شهروند در بخش دولتی

شهروند و ارباب رجوع در بخش دولتی

بیان خواسته ها

سه حالت از نوع شناسی روابط سازمانها و مردم در بخش دولتی

دریک نوع شناسی از روابط سازمانها و مردم در بخش دولتی دو دسته بندی وجود دارد

نکته

دولت به منزله ائتلافی از گروه های مختلف

مهمترین خصوصیات نهضت بازآفرینی دولتی

نکات پایانی

 

 

پاورپوینت نظریه های مدیریت دولتی رضا طهماسبی

خلاصه کتاب درآمدی بر نظریه های مدیریت دولتی رضا طهماسبی


دانلود خلاصه کتاب درآمدی بر نظریه های مدیریت دولتی pdf


درآمدی بر نظریه های مدیریت دولتی رضا طهماسبی pdf


پاورپوینت کتاب درآمدی بر نظریه های مدیریت دولتی


دانلود رایگان کتاب درآمدی بر نظریه های مدیریت دولتی


پاورپوینت درآمدی بر نظریه های مدیریت دولتی


خلاصه کتاب نظریه های مدیریت دولتی طهماسبی


نمونه سوالات درآمدی بر نظریه های مدیریت دولتی


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی